Helgens planer

I dag sto jeg opp klokken seks og var ute av sengen før klokka var syv. Jeg vurderte å bare bli liggende i senga og sove et par timer til når Vegard dro på jobb, men jeg kom meg opp av sengen og ut på tur. Tenk at jeg har spist frokost, gått tur, matet alt som er av dyr her og vasket doen før klokken 10! Jeg er tidenes sovedyr og elsker å sove, i går skulle vi ha oss en 30 minutters powernap og jeg skulle passe på at vi kom oss opp når alarmen ringte. Vi sov i to timer :-))) Vi fikk gjort mye selv om vi sov lenge da. Jeg tok ut alle kopper og krus som ikke er hvite fra det ene skapet slik at det skal se fint ut på bildene som skal bli tatt neste mandag.
I dag er det skikkelig dårlig vær her i Haugesund, så vi får ikke gjort noen ting ute. Jeg skrapte maling på altanen på onsdag, og hadde egentlig tenkt å male det rett etterpå. Men været ble plutselig veldig grått, så jeg satte malingspannet og penselen tilbake i boden, heldigvis. For en time senere begynte det å regne, haha. Håper det blir pent vær nå snart så vi får malt før bildene. I går hadde vi også besøk av interiørdesigneren som gav oss litt stiltips til hvordan bildene ville bli best mulig. Mye av det hun fortalte oss var ting vi allerede hadde tenkt på og konkludert med at kom til å se best ut, så det var digg å få litt bekreftelse på at det vi vil og tenker er riktig.
Helgens to do:  
🌞 Vi skal rydde i helgen og målet er å pakke oppi hvert fall fem flytteesker. Less is more, så vi skal fjerne mye av det som ikke er hvit og glass fra skapene man kan se gjennom, for da ser det ryddigere ut og blir elegant.
🌞 Vi skal å handle blomster til pottene våre ute, som tårler at det blir kaldere og som gir litt farge i gården her nede. Gleder meg til å bytte ut sommerblomstene med noe nytt å friskt. For de vi har nå er blitt brune.
🌞 I morgen skal vi servere i konfirmasjon hos naboen vår hjemme i Sveio også skal jeg ta bilder av konfirmanten under og etter festen.
🌞 Om været blir bedre så skal jeg ut å ta bilder sammen med Kjersti Sofie og Vegard om vi får tid. Det er snart tomt i bildemappen så er greit å få tatt opp litt bilder så jeg har litt liggende på macen.
🌞 Vi skal på bosset med litt søppel som skal kastes åpenbart, haha.
🌞 Skrive handleliste og planlegge neste uke. Vi ukeshandla den uka her for første gang, men har vært på butikken både Tirsdag og Onsdag, vi feilet litt. Så vi må gjøre en bedre jobb neste uke.
🌞 Jeg har noen forelesninger som jeg ikke har fått sett enda, så jeg må finne tid til å se de også før mandag.
🌞 På søndag skal vi i bursdag til lillebroren min i Sveio, gutten blir 14🥺 Han som skulle være evig baby..
Jeg innser nå at vi har alt for mye å gjøre denne helgen. Jeg tviler på at vi får gjort halvparten av det på listen over, haha. Men vi må prøve å få gjort litt hvert fall. Nå skal jeg ned å rydde ut av kommoden vi har klær i på soverommet, for den skal vi ha ut. Også skal jeg få plass til de klærne vi har oppi der i skapet, og der er det fult allerede. xoxo
1 kommentar
    1. Så spennende å ha besøk av interiørdesigner, jeg må også få ryddet en del i helgen for det er så mye rot😂😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg