jobb og quesadillas

 

Hei fine<3 Vi er snart på vei ut dørene for å handle inn til kveldsmaten, jeg skal lage quesedillas, og vi manglet alt som skal være mellom lefsene, haha. Vegard har vært flink å rydde og vaske mens jeg var på jobb i dag, og nå kjøret robbåtsatøvsugeren rundt i stuen. Arya er ikke veldig fornøyd med at den okkuperer all plassen hennes her oppe å sitter klar til og angripe, men så tørr hun ikke likevel. Egentlig er hun ganske pinglete, hun bare spiller tøff. 

 

Vi fikk middag i Sveio etter at jeg var ferdig på jobb, no indisk kylling og ris, supergodt! Det er så deilig å komme inne dit på middag så slipper vi og lage selv. Når vi kom tilbake hit hadde vi egentlig en plan om å få ting gjort, støvsuge, vaske og rydde det som Vegard ikke tok tidligere i dag. Jeg var til og med inne på tanken å male videre utenfor der Vegard hadde begynt tidligere i dag, men vi sovna. Og vi sov i to timer, fra seks til åtte. Så jeg har mine tvil på om vi får sove i kveld. I morgen skal vi opp tidlig for jeg skal til tannlegen, også skal vi kjøre til Stord å hente kusinen min som kommer på besøk fra Bergen for å være med på utdrikningslag. Jeg sa hun kunne få sove her, slik at vi kan passe hunden hennes mens hun er ute, Arya har godt av å omgås med andre hunder litt innimellom, så hun ikke blir alt for bortskjemt. 

 

Nå skal vi komme oss ut dørene her, vi skrives 

 

 …xo 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg