Dagens to do list

 

Hei og god lørdag fra sofakroken. Nå skulle egentlig jeg stått ute å malt eller fjerna ugress fra mellom steinene, men det har regna siden vi sto opp. Vi lagde en to do liste på torsdag med alt vi skulle få gjort i helgen, og over 80% av alt på den lista er slik som skal gjøre utenfor, de resterende 20 er ting jeg enten gjorde i går eller som skal gjøres i morgen (påpeker igjen at det regner, lyner og tordner i Haugesund i dag, det fosset ned fra himmelen, dønn) Nå skal vi spise frokost og se på litt Hawaii five O. Vi har sett nesten to sesonger på to uker, haha. Det står på til en hver tid, jeg løser drapssaker inni hodet mitt samme hvor jeg befinner meg. 

 

 

Dagens TO DO: 

Male ferdig trappen 

Strikke på genseren til Vegard 

Lufte Arya x3

Farge håret 

Rydde kjøkkenet 

 

For to uker siden farget jeg håret blondt, eller begynte hvert fall, nå er det litt orange i toppen og blondt nede. Håper på å få fikset det i kveld, slik at hele håret blir blondt. Tenker også å klippe det litt, for blekingen har gjort tuppene mine slitte og tynne. Heldigvis har håret mitt blitt litt langt, så det gjør liksom ikke så mye om jeg tar fem cm. Vegard klippet meg for 5 måneder siden, og nå skal han få gjøre det igjen. Det sluttet å regne så veldig her, så vi skal løpe ut dørene og lufte Arya når Vegard er ferdig å spille.

 

..xo 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg