Pain and passion


I går hadde jeg så vont etter operasjonen og trekkingen at jeg visste helt ærlig ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg fikk tatt meg no kraftig smertestillende som jeg noen få timer senere reagerte på og kasta opp, skikkelig. Jeg skal ikke gå i detalj, for oppkast er så ekkelt å snakke om. Men bare la meg si at jeg hadde operert, det var mye blod og det lukta gammel mens av det som kom opp. Det er det ekleste jeg har vært borti noen gang tror jeg.. I dag er formen derimot mye bedre, heldigvis! På en smerteskala fra 1-10 ligger det på en 3er, jeg er litt mer hoven nå enn sist og kjenner egentlig at alt jeg har lyst på er chips og dipp. Men det må nok vente noen dager til. Om litt nå er planen å tørke epler og lage eplemost, også skal jeg dusje, spise eplemost på skive kanskje? Også skal jeg sette en brøddeig slik at jeg kan bake brød til resten av gjengen i morgen tidlig. Jeg må si jeg har fått en liten indre lidenskap for matlaging, eller sånn kose matlaging. Den er bare nødt til å jobber litt frem, haha. 
 


Nå tror jeg at jeg skal ta av sengetøyet mitt og vakse det. Siden jeg var så dårlig i går skal det bli deilig og legge seg 100 ganger friskere i helt reint sengetøy! Jeg føler alt går så mye bedre når sengetøyet mitt er rent. Hadde det ikke regna så mye utenfor nå så hadde jeg hengt dynene mine ut til luftig, men det får bli en annen gang. 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg