Lite glamorøst

Hei dere! Nå ligger jeg i senga, akkurat som jeg har gjort hele dagen. Det har vært en så daff dag at jeg faktisk er blitt sliten av det, haha! Du kjenner sikkert de dagene du også, hvor det ikke skjer noen ting. Det er ingen serier som frister og de som faktisk frister er det ikke kommer ut noe ny episode av. Arh, slik har jeg virkelig følt det i dag! I kveld skulle egentlig jeg og Eirik på kino og se skjelvet, men livet har stoppa litt opp på den slitsomme toppen av slitenhet for min del i dag. Jeg tenker kanskje at jeg blir nødt til å tvinge meg selv ut på en liten gå tur om en stund, kanskje litt frisk luft hjelper. 

Jeg sitter faktisk i sengen med helt nyvaska hår, det lukter så godt at jeg er nødt til å lukte rådet inni mellom. Jeg har på meg helt ren truse og deodorant, alle de andre klærne jeg har på meg er for så vidt reine de også, haha. Det blir tur ut om litt, jeg har fått bekrefta det med Eirik. Han skal bare øver en halv time til på gitar. Jeg skal snike med meg kameraet ut så jeg får tatt litt bilder, elsker å redigere bilder og legge dem ut på bloggen. Selv om jeg for tiden er litt treig til akkurat det, men jeg tror jeg bare trenger å komme meg inn i rutinen igjen. NÅ skal jeg ikke bable mer inni hode mitt og ut gjennom fingrene. 

Vi blogges dere, xoxo

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg