Denne ukas planer

Hei dere! Det er mandag igjen, og vi er i gang med høsten enda mer på ekte denne uka enn for en uke siden. Jeg har friår i år, så jeg kjenner ikke så stor forskjell på om det er mandag eller lørdag. Men jeg prøver å skille dem da! Nå har jeg vært hos kjæresten min i en uke så det at han går på skolen gjør jo at jeg kjenner litt mer på kontrasten mellom hverdag og helg. Tenkte jeg skulle dele en liten denne ukens planer for å kick starte uken:

Mandag: I dag er kjæresten min på skolen fra 11-15 også skal vi en tur på Starbucks og jeg skal drikke årets første pumpkin spice latte! Senere skal Eirik på øving med to band så da drar nok jeg tilbake hjem til han og planlegger litt blogginnlegg slik at jeg er ruta og klar for uka. Vi skal også kjøpa cola, druer, litt smågodt og sjokolade

Tirsdag: Eirik skal spille på ikke mindre enn tre interpret låter på skolen (konserter med vurdering for trommisene denne gangen) så det skal jeg være med å høre på. Kjenner jeg meg selv riktig så drar vi nok ned til byen å drikker litt pumpkin spice da også. Så får vi se hva resten av dagen bringer, Eirik har en del han må få gjort til onsdagen. Vi skulle egentlig på kino på kvelden, men den utsetter vi uten problem til onsdagen.

Onsdag: KINO! Vi skal se skjelvet, en film jeg har hørt veldig mye forskjellig om. Noen sier den er bra og andre sier den skuffer veldig. Bølgen er jo uten tvil en av mine favoritt filmer, så vi får se. Tenker kanskje å skrive min mening om filmen her på bloggen etter at filmen er sett om det er interessant for dere? 

Torsdag: Her har jeg ikke mange planene ass. Tenker kanskje jeg skal ta meg en løpetur og lage noe skikkelig godt til middag. Lapskaus kanskje? 

Fredag: Eirik får helg, og skal på øvelse med et band. Der skal jeg være med å høre på for jeg orker ikke bruke dagen her i leiligheten hans, haha! Det blir nok litt pumpkin spice tror jeg også får vi se om ikke vi tar turen ut og spiser en ordentlig god middag.

Lørdag og søndag: Her blir det også litt tomt, jeg skal nok pakke på søndagen for jeg drar hjem mandagen. Lørdagen tror jeg kanskje vi skal gå oss en lang tur, om været er på vår side. Så får vi se hva mer som skjer. 

Har du noen spennende planer for uken? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg