Operere brystene mine og høytidelige mennesker

Denne ukens planer♥

Mandag:  Planen er å få ryddet rommet mitt 100% ferdig, i dag ser det ikke ut. Jeg har ingenting under sendes så alt som skal under der står fremme på gulvet, alle skuffene i klesskapet mitt er ikke ledige til mine klær enda, så det ligger en haug med klær inne der hvor man henger klær og en stor klump på gulvet. Forhåpentligvis ta meg en tur på trening, jeg gikk opp 10 kg når jeg gikk på no medisiner i fjor/tidlig i år. Det er så sinnsykt lett å legge på seg, å så ekstremt vanskelig og kvitte seg med det igjen etterpå. Jeg krysser fingrene for at jeg klarer å holde meg til treningsrutinen denne gangen, det pleier å værer no sånt som 3 uker på 5 uker av, yeah..  Også skal spille to timer med korpset.

Tirsdag: Nå er forhåpentligvis rommet mitt ferdig rydda. Jeg skal prøve å få filma room Tour, kanskje ta litt bilder av rommet til bloggen. På tirsdag har jeg faktisk ikke så veldig med planer ettersom at jeg har jobbe år/ fri år :))))

Onsdag: Jeg skal til legen for å be han om og henvise meg videre for nummer 1 tinnitusen min og nummer 2 så vil jeg opperere brystene mine, ikke gjøre dem større, men gjør dem mindre. Jeg er redd de i fremtiden vil bli så store at jeg vil få store ryggsmerter av dem, derfor skal jeg se om jeg kan kvitte meg med litt av dem nå uten at det gjør at jeg ikke kan amme når jeg får barn. Og tinnitusen min er blitt så ille nå at jeg nesten ikke hører noe annet. Resten av onsdagen satser jeg på å få trent litt også får vi se hva resten av dagen bringer. 

Torsdag: Jeg vurderer om jeg skal dra ned til Kristiansand å besøke Eirik på torsdagen, fredagen eller mandagen. Jeg er enda ikke sikker for egentlig så er det seminar i helgen. Eventuelt at jeg blir med på seminaret på lørdagen og drar ned til Eirik på søndagen. Dette skal diskuteres å planlegges med han og mamma, så får vi s hva det blir til. Om jeg ikke drar ned denne dagen tenker jeg å bruke dagen på og forhånds ta antrekksbilder til bloggen slik at jeg har mye bra å by på nede i K-town. Jeg skal tross alt lykkes med bloggen denne gangen. Topplista, vi snakkes om tre-fire måneder<3 neida, joda.

Fredag: Igjen, drar jeg kanskje til Eirik. Men gjør jeg ikke det så skal jeg bruke dagen på og ta bilder, igjen, haha. Jeg har virkelig en plan om å få til dette denne gangen. Jeg tenker også at jeg kanskje skal skrive et blogginnlegg om hvordan man kan slutte å ta seg selv så høytidelig. Det er det ingen tvil om i verden at noen mennesker trenger å lese. Og jeg tar meg selv ca 10% høytidelig, det er 1 av 10. Jeg gikk fra å rødme bare noen sa navnet mitt høyt i klasserommet til å ikke bry meg om å miste tre milkshakes på gulvet på burgerking i rushen. ( jeg plukka det jo opp da, og tilbydde meg å tørke opp selv liksom.)

Lørdag: Det står mellom Eirik og seminar. Blir det Eirik skal jeg lage god middag til oss også skal vi nok trene litt. Blir det seminar skal jeg øve noen timer også skal jeg på bowling. 

Søndag: Samme greia, Eirik eller seminar. Neste uke blir dette spalten enda bedre. Når jeg tenker meg om nå så vet jeg ikke om den blir det. Hele den uka er jeg hos Eirik og vi har nok ikke så mye planer. Gu jeg savner han. 
 

Har du noen planer for uken som kommer? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg