GIRA PÅ LIVET, FØLELSER OG TANKER

En screenshot er i kveld alt jeg har å by på<3
 

Hei, igjen. Så sitter jeg her da, klokken ti på halv to på natten. Min bror blir 12 år i dag, gratulerer med dagen til verdens beste Martyyy<3 Jeg har det så sinnsykt bra om dagen, samtidig som det skal så lite til for at jeg brekker sammen i gråt. Sist jeg gråt var i går, da gråt jeg flere ganger. Og veldig mange tårer den siste gangen. Jeg gikk fra 110 til 17 på under en time. For sannheten er den at langdistanse forhold er ikke så forbanna lett som alle jeg har sett på YouTube skal ha det til. For all del, jeg elsker Eirik (kjæresten min) og stoler på han mer enn jeg stoler på noen andre. Men hvorfor i alle dager må han ha det så travelt når jeg savner han så fælt? 

Nok syting, jeg er jo faktisk veldig heldig. Han tar seg tid til å snakke med meg så ofte han kan og vi ringes opp til flere ganger daglig. Det er ikke alltid vi sier så mye, men nå i starten av denne nye tilværelsen er det godt å vite at bare at han er tilstede og tenker på meg. Midt oppi all gitar øvingen, nye venner og konserter. Nå er det sånn ca. bare en uke igjen til jeg reiser ned til han, å det gjør godt i sjela! 

Nei gu, nå må jeg beklage meg for alt dette klisset. Jeg bare har virkelig bestemt meg for å dele alt. 110% meg. Jeg har flere veldig tøffe innlegg klar, et av dem skrevet for 9 måneder siden og det vet jeg ikke om jeg noen gang tør å poste. Men jeg vet det vil gjøre meg godt å få det ut. Men nå er jeg gira på å begynne skikkelig og blogge igjen. Jeg er gira på bloggen og generelt gira på livet. Jeg gleder meg til å fyre på med bilder av meg selv, det helt nye rommet mitt, mine nye innkjøp, mat og hverdag. Og jeg gleder meg til å bli personlig, jeg gleder meg til å endelig, etter nesten 4 år med blogging, åpne meg helt. Ikke skjule så mye hele tiden. For det er mye, alt for mye som har foregått i min fortid. Ting jeg gjerne skulle ha vært foruten. 

Well, love you all! xoxo your girliiii

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg