Min plan for julaften

GOOOD JUL FINE DERE!! Nå ringte nettopp både min og Kjersti Sofie sin alarm, helt på likt. Forskjellen på oss er bare den at dette var min siste og hennes første. Jeg har vært våken siden klokka 9, vært en tur på do, tatt på meg nattasen min og strikket. Nå skal jeg gå opp å lage meg frokost, det står mellom havregrøt & smoothie eller bananpannekaker & smoothie. Jeg regner med jeg faller hardest for sistnemnte når jeg kommer opp, jeg lagde det for første gang i går, og det var altså såå godt! Så nå tenker jeg å diske opp med litt bananpannekaker til gangen.

 

Dagens plan er:

-komme meg ut av sengen

-Lage digg julefrokost

-Se tre nøtter til Askepott

-Se alt annet som også går på tv

-Spise grøt

-1430 går turen til gamlhjemmet hvor korpset skal spille

-Etter gamlegjemmet går turen i kirken, hvor vi også skal spille

-Vi kjører hjem og er nesten klar til å spise

-Vi spiser, farmor og bestefar skal feire jul her i år, så det blir koselig!

-Så begynne pakkeåpningen, vi bruker vanligvis mange timer på dette fordi vi tar oss så godt tid

-Vi spiser desert, koser oss med det vi har åpnet og mulighens har vi ikke åpnet alt så vi åpner litt til, hehe

-Vi setter oss ned å ser på tv, eller de av oss som ikke er utslitt


Jeg har fått naturlig dobbelhake i løpet av de to siste ukene, på grunn av medisinene jeg går på. Så nå gleder jeg meg til 11. januar, og jeg er ferdig med dem.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg