This weeks plan

 

Mandag:

Skole
Julevasken
Strikke
Bake pepperkaker eller ta en tur innom syrommet
Filme unboxing video av en pakke jeg fikk fra ELF i dag
Se ganske mange episoder av Jul i Svingen

Tirsdag:

Klassen skal til Lindesnes fyr å ta bilder
Strikking
Enten bake pepperkaker eller ta en tur innom syrommet, kommer ant på hva som blir gjort på mandag
Pakke

Onsdag:

Skole
Også går turen hjem til Sveio <3
Spise pizzaaaa

Torsdag:

Jeg skal ta bilder av hundene til naboen
En tur til byen med Eirik for å shoppe litt julegaver
Finne meg en julekjole
Ta litt koselige julebilder

Fredag:

Slappe av og sove lenge
Henge med Elias
Pakke inn alle julegavene jeg har kjøpt

Lørdag:

Lille julaften, æhh! Jeg skal se masse julefilmer på tv
Spise julekaker til jeg sprekker
Øve i kirka med korpset
Legge gavene under juletreet

Søndag:

Se tre nøtter til askepott
Spise grøt
Spille på gamlehjemmet og i kriken
Hjem å spise pinnekjøtt
Åpne gaver

 

6 kommentarer

Siste innlegg