Gårsdagens festligheter

Gårsdagen ble en veldig fin og koselig kveld med konsert, sjokolade melk og subway. Det første jeg tenkte når jeg satte meg ned i konsertlokale med resten av gjengen var «Hva har jeg begitt meg ut på nå, dette kan umulig være noe for meg!» Og jeg må innrømme at jeg i starten syntes det var litt kjedelig, og jeg ventet på at det skulle bli slutt. Men når jeg var kommet halvveis ned i sjokolademelka ble alt mye bedre. Og det var absolutt en vellykka kveld!

Bihulene mine er ikke blitt noe bedre dessverre, og tinnitusen min er heller ikke helt som den skal for tiden. Den overdøver det meste, og selv om jeg har klart å lære meg og overhøre den, blir den for kraftig om dagen til at jeg klarer det. Noe som gjør meg enda mer sliten enn jeg i utgangspunktet er fra før av, haha! Men den roer seg nok når bihulene er blitt bedre, håper jeg!

– Her er noen bilder fra i går –

 

5 kommentarer

Siste innlegg