Day 1: Mitt drømmebryllup


Hei dere! Det er tid for å starte på challengen jeg har snakka om, dag en er drømmebryllupet mitt, og jeg må innrømme at denne var vanskelig og skrive. Jeg klarer å se for meg hvordan jeg vil ha det, men når jeg skal forklare det er det litt vanskeligere, haha. Men vi prøver.

Det første jeg kommer på er at jeg skal ha pizza som mat. Se for deg pizzaen plassert oppover på store muffins stativ som jeg skal lage selv. Jeg elsker pizza over alt på jord, og tenker at det derfor kan passe seg å ha det på den store dagen. Jeg vil ikke ha et bryllup som folk ikke husker fordi det er så likt alle andre bryllup, så jeg skal passe på at det skiller seg litt ut. Jeg vil ha et live band som spiller store deler av kvelden, også skal jeg ha tidenes liste på spotify med musikk fra hele livet mitt og min manns.

Jeg vil ha en lang hvit brudekjole som er smal rundt midjen, og som går ut i en litt liten prinsessekjole rett over hoftene. Det skal være mye glitter og diamanter, og jeg vurderer om jeg vil den skal ha lange armer eller ikke, men det trenger jeg ikke tenke på helt enda, heldigvis.

Jeg skal gifte meg i kriken, og pappa skal følge meg ned til alteret, Eirik skal stå klar til å ta meg i mot med det størst smilet om munnen. Jeg vil leie inn en fotograf som skal ta bilder hele dagen og i kirken vil jeg ha musikk fra noen av de som spiller i korpset mitt. Jeg skal ha ørten kaker i alle varianter og godteri, masse godteri. Bordene skal være runde med hvite duker og en solsikke på hvert bord. Åh, jeg kjenner jeg begynner å glede meg!!

 

xoxo, vi blogges!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg