Red is my happy color



Hallaien!
Jeg har gått å trodd i hele dag at det har vært onsdag og var klar for kjøkkentjeneste til kvelds i kveld, det var en deilig overaskelse når Eirik fortalte meg at det var torsdag og ikke onsdag på vei til butikken i dag. Da slipper jeg kjøkkentjeneste i kveld!! I dag hoppet jeg over lunsj, for jeg har fått bihulebetennelse og feber, er faktisk litt redd for at jeg har fått influensa. Men jeg satser på at kroppen bare trenger å hvile, for den har fått kjørt seg skikkelig de siste ukene. Jeg har jo dobbelt rom her på skolen, så jeg føler jeg aldri får slappet skikkelig av, kjenner også at jeg savner hjem veldig i disse dager. Så det blir nok en tur hjem før jul. Jeg har tenkt meg en tur inn til K-town neste uke for å kjøpe litt julelys og hårfarge, for jeg skal farge håret mitt brun. Æh, det skal bli deilig meg litt forandring.

Nå sitter jeg ved skrivebordet mitt, klar til å facetime med Charlotte hvert øyeblikk, henne savner jeg også veldig, nå er det over en måned siden jeg så henne sist. Nå lader jeg opp til i morgen og gjør meg klar for helg. Jeg har ikke lørdagsseminar denne lørdagen så jeg har hele dagen til å slappe av og ikke gjøre noenting annet enn å spise mat og drikke appelsinjuice. For det kjøpte jeg i dag, på 50%. Haha!


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg