For new beginnings

Wæh, jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive her. Hvordan jeg skal starte dette innlegge, men vet at jeg skal skrive det og poste det. De siste ukene, eller egentlig helt siden jeg begynte på folkehøyskolen og nedprioriterte bloggingen har jeg savnet å sette meg ned for og skrive, ta bilder og redigere dem for så og poste det slik at alle kan se og lese hva jeg driver med. Jeg har kjent på den lille savnfølelsen en liten stund, men det er ikke før de siste dagene nå at jeg virkelig har tenkt “faen heller, drit i hva folk mener’a.” For jeg tror det skremmer meg litt at jeg bor på et sted med 120 andre mennesker som kan lese det jeg skriver og kommentere det slik at jeg hører det. Men jeg skal ikke gå å bry meg om det lenger, fra nå skal jeg gjøre det jeg vil, når jeg vil. Dette blir bra ass!

Nå har jeg brukt de siste dagene på å hvirkelig jobbe med designet mitt og nå vil jeg si meg noelunde fornøyd. Det er enda et par ting jeg kunne tenkt meg å endre på, men det fikser jeg etterhvert. Jeg tenker jeg drar på med en liten challenge mens jeg finner tilbake til bloggflyten, nå er jeg gira!! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg