Girls night

Heisann!

Sola skinner og jeg sitter inne å leser til matteeksamen. Jeg våkna flere ganger i natt å stressa over at jeg ikke hadde fått lest nok, og spratt opp av sengen for å begynne å jobbe. Så nå har jeg jobba med matten siden kokka 10. I går var vi på hytten til farmor og bestefar og rev ned alt på det ene soverommet i kjelleren, da kom gjengen fra Bergen ned, vi grilla også avslutta vi kvelden med kvelds og kake hos farmor og bestefar i byen.

På Onsdag etter at jeg var ferdig meg norskeksamen dro jeg og Charlotte inn på Skre hvor hun har naust for å ha en litta jentekveld med litt mat og vin. Vi så en episode med home and away, laga mat, spiste maten, gikk ut å satte oss et par timer før vi gikk inn igjen og så paradise. Charlotte er så veldig flink til å lage mat, fy søren så godt det var. No grønn pasta greier med kjøttdeig og tomat purre, om det er rett(?) haha. Jeg koste meg hvert fall veldig, og gleder meg til neste gang! xoxo

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg