Let´s drop the candy

Heisann!
 

I dag har jeg endelig funnet en bikini topp som passer, i tillegg til en badedrakt og to bikini truser. Jeg har ikke tellingen på hvor mange bikinier jeg har prøvd som ikke har passa, så det var sykt deilig og endelig finne en. Kjekke Charlotte som har vært med meg og prøvd flere ganger, det gjør det litt morsomt å prøve de utallige små bikinitoppene. I dag var det faktisk rett før jeg tissa på meg inni garderoben, jeg skulle ta en selfie i speilet med trusa under badedrakten også stikker Charlotte hode sitt inn akkurat i det jeg tar bildet. 3 minutter før hadde vi ledd av et annet garderobebilde hvor en mor har med seg datteren inn når hun prøver bikinier og datteren står med en av morens topper over sine egne pupper, haha, jeg ler så jeg gråter av det bildet. Eirik var med meg hjem etter skolen i dag, og jeg skulle egentlig ha moteoppvisning med mine nye innkjøp, men gjett hvem som sovna da? Yesss, vi fikk ikke tid til hverken moteoppvisning eller grillingen vi hadde planlagt.

Nå er det ikke lenge til jeg drar til Sri Lanka, en måned og 4 dager, 35 dager faktisk. Det er helt sykt! Jeg gleder meg i hel, jeg kan ikke huske sist jeg gledet meg så mye til noe. Jeg startet i januar og skulle trene meg klar til turen, men jeg datt av et stykke uti april og har etter det bare spist mat og feita meg opp, nesten. Så nå har jeg bestemt meg for å ikke spise mer godteri eller drikke noe brus før jeg drar. Om jeg klarer det har jeg mine tvil om, men nå skal jeg bevise for meg selv og alle andre at viljestyrken min er sterke enn lysten. I can do it, jeg krysser hvert fall fingrene for at jeg klarer det, haha!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg