Livet smiler!

Hallaien! Titter innom en liten tur for første gang siden sist, dette året har vært stapp fult av alt for mye som har gjort at jeg ikke har hatt tid til noen ting. Nå er eksamensperioden for real i gang for min del, og i morgen har jeg første forberedelses dag i matte, og på Onsdag smeller det løs med norsk hovedmålseksamen. Jeg gleder meg så bare juling til å bli ferdig med skolen, selv om det blir litt rart. Men, la meg ramse opp hvorfor livet er så bra for tiden.

-Jeg kom opp i matte skriftlig eksamen og slipper derfor muntlig.
-Jeg har tatt mine første tatoveringer, og de er sååå fine!
-Om en måned og frem dager drar jeg til Sri Lanka, Guud så jeg gleder meg til denne turen!!
-I går fikk jeg og Eirik tre fisk når vi var å fiska, og jeg fikk den største!
-Jeg er ferdig med Sveiomarknads avisa og har tid til å drive med andre ting igjen.
-Sommeren nærmer seg med stormskritt
-Jeg er ferdig med naturfag og historie FOR ALLTID!! <– dette må nok være det beste, hihi.

Livet er altså så bra som det kan være for en 18 år gammel jente i starten på eksamensperioden. La oss ta en skål for flaks i eksamensopptrekk, pene tatoveringer, nedtellingen til Sri Lanka og varme sommerdager som kommer. Snakkes senere vakre mennesker!


// TAKK TIL KRISTOFFER SOM LAR MEG LÅNE DEN KULE GENSEREN HANS! FØLG HAN PÅ INSTAGRAM HEEER!!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg