Dritt.

Forbanna dritt media, ah! Jeg har aldri i mitt liv levert noe jeg er så misfornøyd med som med dette prosjektet her. Det gikk fint de to første ukene når det kun var bildene jeg jobbet med, for bilder kan jeg ta, men når jeg måtte begynne med resten innså jeg at dette går ikke. Jeg har tatt meg vann over hode å fått reker i begge neseborene som har lagt egg i hjernen min for dette her gikk drit. Så sykt drit. Jeg klarer ikke å gråte fordi jeg vet dette ikke er noe å sippe over. Det er en karakter, og jeg er veldig klar for å få tilbake en toer. Men fy faen så jeg har jobba. Jeg starta med å ta biler den første uken av prosjektet, jobbet med disse bildene i to uker, også begynte jeg på skissingen å planleggingen av alt annet som også skulle være med i prosjektet. Men der stoppa det liksom. Jeg klarte ikke lenger å se noe glede i å jobbe med det, jeg så ikke lyset i enden av tunellen. Nå har jeg innsett at jeg gikk meg vill inni der og finner aldri veien ut igjen. Ikke med dette prosjektet her hvert fall. Overskriften på rapporten min er “Rapport -Sjekk one note!” Jeg skrev 144 ord, og det var det.

Jeg har heldigvis en 4+ (som jeg mener burde vært hvert fall en 5-) og en 5’er i dette faget fra før av. Så jeg satser på at denne karrakteren ikke drar meg lenger ned enn til 4’eren. Nok klaging, jeg måtte bare få ut all min frustrasjon over alt dette tullet. Tilbake til den posetive meg, som ser det posetive i alt.

 

God natt, xoxo.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg