I siste liten

Hallo dere!

Nå sitter jeg som vanlig å jobber med media produktet mitt i sisteliten før det må leveres om under to timer. Jeg er ikke i nærheten av ferdig enda, men har null lyst til å jobbe med det. Jeg synes denne periodens oppgave er skikkelig kjedelig og forstår meg egentlig ikke helt på den. MEN, nok klaging! Jeg var en tur innom på Amanda og shoppet litt etter skolen i dag, siden jeg var ferdig på skolen 1230 hadde jeg veldig god tid på meg. Jeg hadde i tillegg sagt jeg kunne kjøre både Eirik og Kjersti Sofie hjem fra skolen i dag. Jeg fikk med meg hjem et par nye plagg, blant annet jakken dere ser på bilden under, jeg falt pladask for den. Jeg kjøpte også en hvit t-skjorte som også er på bildene under faktisk, jeg klarte å søle middag på den jeg hadde på meg før i dag så da måtte jeg bytte. I tillegg kjøpte jeg en gul en og to hårbånd, jeg har en del gavekort som jeg fikk i julegave jeg må få brukt opp, tror ikke jeg skal ha noe problem med det.


Nå må jeg jobbe med oppgaven min, kryss fingrene for at jeg blir ferdig da dere, xoxo!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg