Nu kör vi

Hallaien!

Woh, nytt blogg design er på plass, jeg har mer bloggmotivasjon nå enn det jeg har hatt på lenge og tiden strekker forhåpentligvis til. Nå skal jeg blogge skikkelig, ikke noe av og på, for jeg vet veldig godt at jeg vil dette. Russetiden begynner om under en måned, noe jeg ikke har tenkt til å gjøre så mye ut av. Æh jeg gleder meg til å komme i gang igjen, som sagt før har jeg savnet det, veldig! Planen for bloggen fremover er å dele fra livet mitt, jeg har begynt å spise sunnere, lager mye lunsj mat til skolen, er snart ordentlig i gang med treningen igjen og jeg har komt inn på folkehøyskole til neste år, og gleder meg veldig til det! Jeg føler endelig jeg har litt kontroll på livet, jeg vet liksom hva jeg skal til neste år, superdeilig! Men, nå skal jeg fulle inn lønnslipp og øve litt matte. Så vi blogges senere!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg