2016: Januar – Juni

JANUAR

Jeg var kommet halvveis på videregående, og var veldig klar over at jeg måtte jobbe godt med skole de neste månede og at det var lenge til sommerferien. I Januar var jeg faktisk flink til å blogge, og dette var den siste ordentlige “blogge-måneden” jeg klarte i 2016. Det kom snø og jeg sto på skøyter. Ungdomsbedriften gjore det veldigbra, vi hadde tjent gode summer før juleferien som var på konto. Jeg og Charlotte tok oss også en kjøretur på en av landeveiene i Sveio, stoppet og tok bilder, skiftet og kjørte litt til, stoppet og tok flere bilder. Slik holdt vi påi nesten 2 timer tror jeg. Jeg fikk også 10000 følgere på instagram, og ble sponset av To Die For med en superfin bikini!

 

FEBRUAR

Jeg dro til Spania med korpset og Eirik, koste meg i varmen i fem eller seks dager. Vi øvde mye, men vi fikk tid til å sole oss litt, shoppe og titte på alt vi ville se, dette er en tur jeg skulle ønske jeg kunne gjenta!

MARS

Jeg husker jeg reiste en tur til Bergen og var på fylkestyremøte og overnattet hos Tante Randi, superkoslig! Jeg klarte å glemme både penger kontant og kort hjemme, så det ble ikke mye shopping. Men god mat fikk jeg! Jeg jobbet med det jeg vil si er en av mine best gjennomførte medieoppgaver, jeg lagde en video som handler om det presset mange føler på sosiale medier og hvor hardt mange prøver for å få det perfekte livet. Eirik ble 18 og vi feiret dagen hans!

APRIL

Eirik fikk lappen 13. samme dag som pappas bursdag, endelig kunne vi råne rundt alene! Jeg var blitt flink å trene og var kommet godt inn i det gamet. Jeg husker egentlig ikke så mye fra April, men det ble nok et par koslige roadtrips og mest sansynlig god mat.

MAI

Det var pent vær, jeg tok turen til Oslo på klassetur, vi besøkte filmmuseet, var på fotokurs, så et stykke på teater og shoppet, mye. Det var utrolig pent vær, jeg fikk soleksem bak på leggene og på den ene tok det helt av. Jeg ble lilla og ekkel, det så ut som utslett. Det var 17. Mai og jeg slapp eksamen og var glad for det!

JUNI

Jeg kom opp i medieeksamen akkurat som alle de andre i klassen min. Jeg ble syk rett før vi skulle få eksamensoppgaven, og var usikker på om jeg skulle klare å fullføre, men jeg bet tenna sammen og jobbet som en gud, kom hoppende ut av eksamensrommet med 6’er!! Tok meg en vellfortjent ferie, det var fint vær i et par dager, så jeg brukte mye tid ute. Jeg begynte også å blogge hos Nouw. Jeg var med å arrangere 4H leir, og reiste til Stavanger for å delta i NM med korpset.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg