Ny klippa!

Hei fine!
Siste dagen av juleferien går alt for fort mot slutten, klokken er halv elleve, jeg ligger i sengen med dynene mine på. Ovnen har jeg skrudd på level 4 av 6 mulige, for så kaldt er det her inne. Det er endelig kommet snø, den har jeg ikke fått utnyttet i dag, men jeg krysser fingrene for at den enda er her i morgen. Dagen i dag startet med en full blære klokken 07, jeg vokner aldri av at jeg må tisse meg i dag gjore jeg altså det. Løpte på do, måtte krysse bena i det jeg åpne dolokket for jeg var helt på ekte i ferd med å tisse på meg. Jeg fikk satt meg på do, tissa, droppa håndvaksingen å gikk og la meg igjen. Lur som jeg er når jeg er trøtt fant jeg ut at to timer med søvn var alt for lite, så jeg skulle heller holde meg våken til alarmen ringte klokka 9 og Eirik også våkna. Etter en time (altså klokka 8) innså jeg at en time med søvn hadde ikke skada, så jeg la meg like så greit til å sove igjen.

Jeg tok ikke på meg bh når jeg våkna i dag, og tok den heller ikke på senere på dagen. Lot brystene puste fritt i dag, rett og slett. Jeg har også klippet håret i dag, for første gang hjemme. Eller Kjersti Sofie klippet det. Fjernet den del av det slitte håret på en så inn i hampen lur måte. Tok litt bilder av når jeg gjore det på Kjersti Sofies hår, tenker å dele det med dere i morgen, både bilder og beskrivelse 😉 Nå er klokken blitt kvart på elleve og jeg har lovet meg selv og være helt avkoblet før elelve hver eneste ukedag, så vi blogges i morgen. Natta

Bleikfisen sjæl..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg