10 spørsmål og svar

 

1. Kan du beskrive deg selv med 3 ord?

Kreativ, omtenksom og glad.
 

2. Hva har du alltid i vesken?

Mobil, sertvikatet, bankkortet, en lepsyl, parfyme og en minnebrikke.

3. Hvilke nettsider/apper besøker du daglig?

Instagram, Facebook, VSCO, Pinterest, Snapchat og pokemon Go, som for øyeblikket har valgt å streike helt. Så det har blitt lite pokemon-gaming i ferien.

4. Hvem ringer du til når du er sint/lei?

Eirik, Charlotte, Mamma eller Pappa.

5. Hva bestiller du på cafè?

Kakao eller after eight-kaffen fra Totalen♥

6. Hvilke uvaner har du?

Jeg biter negler, uheldigvis. Knekker leddene mine, tar skulteren ut av ledd og kjenner på den (mm, ja asj..) jeg snufser hele tiden, selv når jeg ikke er forkjøla og stirrer på ting jeg synes er stygt.

 

7. Har du noen piercinger?

Har tre hull i det ene øret, et i det andre. Uten om disse har jeg ingen. Men har en plan om å ta to hull til i øret med bare et i.
 

8. Hva synes du om tatoveringer?

Synes det er superkult! Skulle ønske jeg hadde guts nok til å ta en selv også, men jeg er ikke tøff nok. Har faktisk begynt å kikke litt på små fine tatoveringer, men det blir nok ikke gjort noe med det første.
 

9. Har du en eller flere sanger du aldri går lei?

Eirik lagde en liste på spotify når vi nesten nettopp hadde blitt kjærester, de første sangene der går jeg aldri lei. What do you mean av Justin Bieber blir aldri gammel og Fairytale av Alexander Rybak, my man♥ 
 

10. Norge på sitt beste?

En varm Mai dag etter 17. Mai hvor alt er grønt og lyst, folk smiler til hverandre og vannet er varmt.

 

7 kommentarer

Siste innlegg