Jeg prøver igjen

Hallaien alle sammen!

Long time no see. Det har gått i et de siste månedene og skolen har tatt den meste av tiden min, men nå er jeg om noen få timer ferdig med det siste “ordentlige” media produktet mitt for dette halv året. Og begynner neste uke på en litt mer valgfri oppgave. Jeg er ferdig meg alt av kjøretimer, øvelse kjøring, teori og oppkjøring, besto oppkjøring på første forsøk i går, skal love deg jeg var og er lykkelig over det!

Yes, men nå skal jeg altså prøve meg på blogging igjen, etter ganske mange måneder med uregelmessig og dårlig blogging. Jeg gleder meg til å komme i gang igjen, og håper du vil følge med meg videre!

Kyss og klem

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg