Jazzing

Halla balla!

Det er Søndayy, og bare to dager igjen av sommerferien 2016, det gjør litt vondt inni meg å si det. Sommeren har gått så sykt raskt! Nå starter jeg siste året på videregående, noe jeg både gleder og gruer meg til, men jeg skal ha en positiv holdning til alt i år. I går var jeg på konsert med Eirik, Snarky puppy spilte på sildajazzen, og jeg var selvfølgelig med. Jeg har ikke hørt så mye på dem fra før av, men det var syykt bra! Vi sto en stund etter konserten og snakka med to av de fra bandet og bare storkoste oss med dem før vi kjørte hjem til Eirik og la oss.

 


Topp-bikbok  //  Bokse-cubus  //  Jakke-HM

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg