Det steiker

Hei dere!

For et deilig vær vi har i dag! Klokken er 11 og gradene på snapchat viser allerede 24! Jeg kjenner jeg angrer på at jeg ikke har prøvd hardere når jeg har prøvd å fått ned betakaroten de siste dagene. Jeg klarer nemlig ikke å svelge dem. Jeg la meg ut for 20 minutter siden og kjenner allerede at sola steiker, husk solkrem folkens! Jeg elsker det varme været, svett kropp, fregner i ansiktet, soleksem her og der, røde skuldre og klissete hender, alt er deilig! Jeg blir så å si ikke brun i det hele tatt , jeg har noen ganger hvor jeg har flaks og blir veldig brun i ansiktet eller veldig brun på bena, men aldri veldig brun på hele kroppen. Det kan ha noe med at jeg ikke har tolmodighet til å ligge ute så lenge å sole meg, jeg må liksom gjøre noe. Jeg kjenner allerede at jeg kribler i kroppen etter å gjøre noe annet. Haha, vi får se hvor dette bringer!


 

3 kommentarer
    1. Haha, er akkurat sånn selv. At jeg ikke blir noe særlig brun, og når jeg gjør det, blir jeg bare brun enkelte steder. Minste søster kom med denne kommentaren i fjor: “Hva er det du har klesjet på magen?” xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg