Ingen kan si jeg ikke prøvde

Hei dere!

Nå er det godt med helg, selv om jeg bare har vært på skolen 2 av 5 dager denne uken. Nå slipper jeg å ligge hjemme å tenke på alt fraværet jeg får, og det er godt. Jeg kom meg på skolen i går, måtte for første gang ta av meg ytterjakka i bussen fordi det var så varmt, det var til og med rett før jeg tok av meg genseren også. Jeg holdt på å svette ihjel. Med en tett og rennende nese og vondt i hode startet jeg skole dagen, tok meg enda en paracet og kom meg gjennom flere timer, men jeg var nødt til å lytte til kroppen, og 1300 gikk jeg til busstasjonen og tok bussen hjem. Jeg kan love dere at det var skikkelig god følelse og komme hjem å vite at ikke bare hadde jeg vært på skolen, men jeg hadde også klart å følge med! Nå er ikke media å ungdomsbedrift de verste fagene, men for en syk kropp holder det.

Jeg sovnet på sofaen rett etter å ha spist mat, og klokken fem gikk jeg ned å la meg i sengen og sov til Eirik vekka meg klokken 2045. Det er faktisk alltid godt å våkne til han, vi gikk opp å spiste mat og så litt på en film på TV´n før vi gikk ned å la oss igjen litt før tolv.

2 kommentarer
    1. Syntes du er flink jeg, som i det hele tatt har vært på skolen syk!
      det er det ikke alle som orker eller gjør (: vet selv hvordan det er da så og si alle i klassen gikk syke en periode, og alle gikk på skolen og så og si smittet hverandre. Det måtte til da vi hadde forestillinger rett og slett, huff x)
      ønsker deg en superfin lørdagskveld til tross for dårlig form, og en god bedring <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg