SÅ KLAR FOR Å BLI FRISK!

Hei dere!

Det verste jeg vet, det er faktisk å være syk. I hvert fall er det noe av det verste. Jeg har siden Mandag kveld hatt vondt i hele kroppen, kjent små støt når jeg har flytta på meg, hatt rendene og annet hvert tette nesebor. Jeg har vært kvalm, kaste opp. Hatt veldig lyst på pasta, grandiosa og eple juice, og slitt med å sove. I tillegg har jeg hosta i et sett, jeg hoster først en gang, også noen sekunder etterpå hoster jeg igjen. Du vet sånn “ku host”? Et host med skikkelig kraft og som gjør enda vondere enn det høres ut, det er sånne host jeg har fått. Jeg har faktisk vært skikkelig klar for å komme meg på skolen helt siden Onsdag, men kroppen har sagt nei, hver morgen.

Men nå er jeg klar for å prøve meg, og i morgen skal jeg hoppe ut av sengen, snyte meg, ta en halsdrops, kle på meg, gre håret, pusse tennene, spise mat, og ta bussen til skolen. Det er mindre enn en uke igjen til dette prosjektet her skal leveres, og det vi har nå er foto. Foto er det jeg kan best (skrytskryt) og da er der så sykt kjipt å ikke klare å fullføre på grunn av litt feber, forkjølelse og stikking i kroppen. De fleste andre som har vært syke i klassen har jo faktisk komt på skolen uten tenke på at de kan smitte folk, så nå skal jeg gjøre det samme! Kryss fingrene for meg dere, jeg trenger all den hellen jeg kan få!

 

5 kommentarer
    1. Er noe av det verste og kjedeligste det å være syk ja :-/
      hørtes virkelig ikke noe godt ut. Og skjønner godt at du vil være på skolen for å gjøre det du er god på! håper du blir rask og frisk snart og ønsker deg god bedring<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg