So tan, so happy

Hei dere!

Klokken er ikke mer enn 21.20 når jeg skriver dette, men jeg har faktisk vært våken siden 06.20 i dag, og det blir mange timer. Faktisk hele 15 timer, av disse 15 timene har jeg vært på skolen i 8 av dem, sittet på buss i 2, spist i sikkert 1 gått i hvert fall 30 minutter, vært med små kids i 2,5 og dusja i 30 minutter. Og brukt den siste halvtimen på å skrive rapport. Det blir lange dager, og selv om klokken er halv ti nå, er denne dagen langt ifra over. Jeg er ute av sengen hver skole dag, før klokken 0730, siden jeg er så heldig å har studietimer i de første timene på Onsdager og Fredager. Jeg legger meg i sengen for å sove på kvelden igjen rundt klokken ti, og klarer faktisk ikke og sovne før klokken er over tolv. Da er det lov å være sliten. Skolen gikk skikkelig fort i dag, vi tok bilder i studeoet med forskjellige lys settinger, og jeg elsker det! Dette er grunnen til at jeg begynte på media.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg