NY UKE

 

… og nye muligheter!

I natt sov jeg skikkelig godt, selv om jeg brukte lang tid på å sovne. Det var like vanskelig å stå opp i dag som det er alle andre Mandager, og bussturen like tung som alle andre. I dag har jeg brukt dagen på skolen, satt opp et studio ute på gangen på skolen for i morgen skal vi vise 10. klassingen hvor moro media er! Etter at studioet var ferdig satt opp møtte jeg Eirik og gikk å spiste på MM’ cafe med han, en svært hamburger som det var en del igjen av når jeg var mett, he-he. Jeg kjøpte en ny t-skjorte fra manne avdelingen på carlings, og Eirik kjøpte to. Til sammen for alle tre ble det ikke mer enn 99 kroner! Så om du bor i Haugesund og har tenkt det en tur på markedet kan jeg anbefale deg å gå på Carlings på markedet.


Bildene er fra når snøen enda lå.

8 kommentarer

Siste innlegg