It’s getting hotter

God helg dere!

Jeg må ærlig si, at nå er det sykt godt med helg. Jeg er ferdig med mitt første prosjekt dette året, og er halvveis til vinterferie! Jeg skal i selskap med klassen i dag, og jeg kjenner jeg gleder meg, hvert fall til mate. Jeg er nemlig litt sulten. Jeg har suttet hele dagen i dag og redigert, enten på bilder eller lyd. Fine Ole, som er babynaboen min, som ikke er så mye til baby lenger, satt modell for ub?n i dag når vi skulle filme litt til reklamefilmen vår. For en søt gutt!

5 kommentarer
    1. Så flotte bilder! er så fint med snø i bakgrunnen 😀
      og elsker cardigan´en din. Hvor er den fra?
      Så kjekt at han kunne sitte litt modell til det, hehe.
      Håper du koste deg med klassen i går <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg