Reklamefilm in the making

Nå er vi i gang! I dag, når det blåste på sitt meste, tror jeg, og det snødde like mye som det har gjort hele dagen. Bestemte vi oss for å gå ut og prøve og filme litt til reklamefilmen vår. Ungdomsbedriften har ikke laget reklame filmen vår enda, men nå er vi hvert fall i gang. Rett utenfor skolen, så folk kunne se alt, og med ikke mindre enn tre kameraer. Jeg har ikke sett alle klippene enda, men jeg tror det kan bli bra! Nå glede jeg meg til å komme hjem, ta på meg ull, joggebukse og strikke genser, lage kakao og nyte resten av dagen! Senere i dag vurdere jeg om jeg skal gå på trening, men vi får se. Om jeg ikke går i dag, skal jeg uansett ta meg en runde med seven appen!

3 kommentarer
    1. Haha, huff er så kjedelig med sånt vær når man filmer!
      vet akkurat hvordan det er. Da jeg gikk på dramalinjen, hadde vi et barnetv prosjekt, hvor vi valgte å filme på et fjell, og akkurat da regnet det og blåste som værst. Super kjedelig, men det ble bra, og vi fikk 5+, hehe.
      Bra å høre at det så bra ut på klippene da. Kos deg videre med kakao og trening, om det blir noe av ;-D

    2. SV: Ja, det var det. Selv om alle klippene faktisk klikket da vi satte dem sammen til en film, og læreren vår bare fikk sett litt og litt uten sammenhengen ;o vi var så utrolig lei oss og sure på skole pc´en som ikke tålte mer enn det. Så var jo i grunn ikke vår feil. Og likevel fikk vi god karakter. Vi ble utrolit lettet da, hehe ;-P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg