Mine nye vandre venner

Hallo alle sammen! Hvordan har du det? Jeg startet dagen i dag med å utsette alarmen over 20 minutter. Heldigvis hadde jeg pakka gymbaggen og funnet frem det jeg skulle ha på meg kvelden før, så jeg rakk bussen. Styrketrening, norsk skriving og penge snakk, og nå skriver jeg manus til klippet jeg har fått. Nå er skole dagen snart over, og 2 av 5 dager av skoleuken er over. Det er snart helg! Etter skolen skal jeg møte Eirik på Flotmyr også skal vi ned til byen å spise litt mat, før jeg skal på leder kurs. I går når jeg kom hjem fra skolen lå det en pakke på borde, og inne der lå mine nye sko, wææh! De er super fine, til og med Arne Martin likte dem. Han kom inn på rommet mitt når jeg holdt på å tok bilder av skoene, og spurte om at viss de enda var fine og jeg vokste fra dem, om han ikke kunne få dem når hans ben var store nok. Han er god!                


Skoene er fra Nelly, og du finner dem HER!

13 kommentarer

Siste innlegg