Bambi

Hei igjen! Jeg droppet treningsøkten i dag, og tok meg heller en tur ut å sto på skøyer med Arne Martin og mamma. Når jeg var liten var jeg faktisk skikkelig god til å både stå, løpe og hoppe på skøyter, men jeg tror det har forsvunnet med årene. Jeg sto for det meste stille i dag, isen lagde mye lyd og vannskrekken min kom tydelig frem. Jeg elsker egentlig å stå på skøyter, men det er ikke det samme å stå ute, hvor jeg går å er redd for å falle gjennom hele tiden. Det er mye mer behagelig å gå inne i en hall, når det eneste man må passe på er at man ikke krasjer i noen andre.

Men det var uansett koselig å stå i dag, vi tok litt bilder, og Arne Martin fikk dratt meg med et stykke ut på isen så litt fikk jeg nå gått. Men her gang is knase lyden kom var jeg kjapp inn på grunna igjen. Om isen er trygg i morgen også, satser jeg på at jeg får tid til å ta tuten bort igjen. For jeg er hvert fall ikke ferdig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg