Endelig!!

Wæææh! God Søndag dereee! Jeg våkna av at jeg velta skilleveggen på rommet mitt i dag morges, og vurderte sterkt om jeg skule løfte den opp igjen, eller bara la den ligge. Men, Kjersti Sofie var våken å skulle ut av rommet sitt, så jeg ente opp med at jeg måtte ut av sengen og løfte den opp uansett, og da var jeg våken. La meg ned i sengen igjen, sendte en melding til Eirik, og der ser jeg det! SNØ! Endelig, jeg har gledet meg som en unge til den skulle komme, jeg har aldri mistet håpet. Jeg har allerede vært ute en times tid å måkt innkjørselen vår, med mamma og Kjersti Sofie. Ull?en er på, vinterskoene skal snart finnes fram også skal jeg ut å leke med Arne Martin. Man blir aldri for gammel til snø! Senere i dag skal jeg og Kjersti Sofie ta oss en tur ut å trene, jeg har en gang igjen denne uka så har jeg klart målet mitt denne uka også!

-Hvilke planer har du for dagen, og har du snø?

18 kommentarer

Siste innlegg