Joggis Tirsdag

En skikkelig slappa dag. Jeg har ikke gjort noen ting etter jeg kom hjem fra skolen, jeg har bare sittet å maset lårene mine i håp om at gangsperren skal forsvinne til i morgen. Også har jeg lasta ned piano trykke spillet på Arne Martin sin ipad, og spillt det litt, fy søren for et moro spill! Nå skal jeg høre med han om jeg ikke kan få låne ipaden igjen, det er liksom ikke det samme å spille det på mobil som på ipad. Så nå skal jeg spare penger til ipad, slik at jeg kan spille det spillet, neida! 

 


Joggebuksa er fra sportamore.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg