GODT NYTTÅR!

Gårsdagen er over, 2015 er over og med det er 2016 smelt i gang! 2015, takk for alt. Men nå er jeg klar til å utnytte 2016 enda mer. Jeg gikk inn i det nye året sammen med de jeg er mest glade i, i hele verden! Jeg fikk mitt første nyttårs kyss av Eirik, og fikk en hel haug av gaver når vi hadde pakkeleken, wii! Jeg spite meg stappafull på god mat og god dessert og er nå ferdig å skrive nyttårsforsettet mitt. Jeg har bestemt meg for å ta 2016 med storm, og virkelig gjøre noe. Her ser dere noen av bildene fra gårsdagen, mer kommer nok senere i dag.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg