I made it, through the entire year

Wahh! Siste dagen av 2015, den faktisk aller siste dagen noen gang, shiiiit! Jeg har siden slutten av November stresset meg i hel med å få tid å mot i meg til og ta meg en svømmetur. For jeg skjønte plutselig at jeg har gått hele 2015 uten å bade! Jeg har vasset ut til knærne, jeg har elverafta og vært gjennomvåt, og kunne da like så greit ha hoppa uti vannet, men gjorde det ikke, stupid! Så i dag når jeg satt i bilen på vei hjem fra byen bestemte jeg meg for å bade, men i det jeg åpnet bildøren og vi var hjemme ombestemte jeg meg. Så nå har jeg funnet ut, at nyttårs-forsettet mitt for 2015 var å ikke bade, hihi. Det er aldri for sent å bestemme seg for no, er det vell? Jeg har i hvert fall bestemt meg for at til neste år, da skal jeg bade, og jeg skal bade mye! Samme hvordan været er. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg