Min mening om Star Wars: The Force Awakens

Heisann! Jeg var på kino med Eirik i går å så Star Wars, for aller første gang i hele mitt liv. Jeg har ikke sette noen av de gamle filmene, det eneste jeg har sett er litt “What you need to know about Star Wars” på youtube, og tegnefilmen som går på disney. Jeg hadde prøvd å sette meg litt inn i historien før vi gikk å så den, men hadde glemt å få med meg om de med hvite drakter var gode eller onde. Men de var altså onde! 

Filmen startet rett på, og jeg klarte ikke sitte stille fra start til slutt. Hele filmen var et heftig høydepunkt, til og med for meg som ikke hadde sett noe på fohånd. Jeg hadde ikke sett traileren eller lest noe om filmen. Jeg hadde bare hørt det skjedde noe trist, og det kan til og meg jeg si meg enig i. Før filmen startet tenkte jeg med meg selv at dette blir sikkert noe lange timer, en de 2 timene vi satt der inne føltes som 30 minutter. Jeg hadde hjertet i halsen, og tårer i øyenkroken. Og ikke skjønte jeg at filmen var slutt når den var det heller. Jeg gleder meg som en unge til den neste kommer ut, og har tenkt til å se de andre filmene i løpet av 2016. Hvorfor har jeg ikke sett Star Wars før?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg