Juletrefest

God kveld! Jeg sa i går at jeg skulle dele noen bilder fra gårsdagens juletrefest, og her er de. Ikke at det er så veldig mange, men det er noen. Vi spiste god brødmat, julekaker, jeg og Kjersti Sofie, som er min søster spillte litt julesanger, vi sang å gikk rundt jule treet, og jeg elsker og gå rundt juletreet! Vi løpte ut å tok bilder med Otto, som er pappegøyen som kom innom, vi spiste mandariner og nissen kom. Til og meg jeg fikk godtepose av han i år, thank you santa<3 Jeg har fått noe for engelske utrykk, for jeg synes det høres så pent ut, men når jeg bruker de selv om det sikkert ikke høres like bra ut med min engelsk som med engelske folk sin engelsk, haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg