What if I just

God morgen, eller god dag som det heter på denne tiden av dagen. Jeg har vært våken i snart en time, og har nettopp reist meg fra sengen å gått opp. Før jeg gikk opp åpnet jeg alt av parsiener og skrudde på lyset i taket. Både på mitt rom og min søster rom, siden hun har rom rett innenfor mitt. Jeg ble positivt overasket når jeg dro opp på henenr rom for der kan man faktisk se ut, og det er frost ute i dag! Det er enda håp, vi kan enda få snø i Desember! Gjennom mitt vindu ser man bare en grå murvegg, siden jeg har undergjordisk vindu, haha. Til sommeren skal jeg plante en blomst der nede, og tagge på veggen, i all hemmelighet. 

Jeg har lurt litt på om jeg skal bare avslutte hele vlogmas´n min, eller om jeg skal bare ta å poste videoer nå i romjulen. Men jeg tror jeg har funnet ut at jeg lar den ligge til neste Desember og laster heller opp videoer en fast dag i uken i 2016, så får vi se hvordan det går. Jeg skal hvert fall kjøpe meg nytt kamera neste uke, dette har jeg spart til siden sommeren, og har endelig råd!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg