Green babe

Heihei! Jeg har fått juleferie, vi har satt opp juletreet og pynetet det hjemme, de røde løperene ligger på bordet, te lysene er røde, jule putene ligger klar, jeg har kjøpt jule kjoler og nå sitter vi klare å venter på at gjestene skal komme til vårt årlige juleselskap! Det er faktisk snart jul, vi kan til og med telle dagene igjen på en hånd, 5 dager. En skole uke, det er ingenting. I dag har jeg pakket inn de siste julegavene så nå er de klare til å leveres. Jeg har sovet lenge i to dager noe som er skikkelig herlig! I morgen skal jeg ha på alarm, se litt på julemorgen også skal jeg ta buss til Eirik for å spise litt julemat med dem, også skal vi, jeg, Eirik og hans foreldre ta turen inn hit til oss og spise rester fra i går og kose oss med julekaker. Jeg er enda på jakt etter julestemningen, så om noen har noen gode tips til hvordan jeg kan få den, er det bare å legge igjen en kommentar. Jeg er villig til å prøve alt!

 

10 kommentarer

Siste innlegg