Hello Monday

Det er Mandag morgen, og klokken er snart ett. Jeg er ferdig med to timer engelsk og et par timer media, og matpausen er snart over. Resten av dagen skal fylles med vlog-filming, mediatimer, mat, korps og mitt “try to fint julestemningen” stret. Jeg har ikke hatt julestemning siden jeg var 11 år, og nå er jeg liksom 17, 6 år og julen kunne like så greit vært om sommeren liksom.. Men i år skal jeg kjempe å prøve å finne den, for jeg savner å kjenne følelsen av jul! Weeell, uansett så har jeg bestemt meg for å blogge enda mere, jeg har savnet å løpe ut dørene i det jeg kommer hjem for å utnytte de siste minuttene av lys, selv om jeg nå er sterkt redd for at det er mørt når jeg kommer hjem. Jeg har savnet å sette meg ned med macen å skrive og redigere bilder, folkens, I’m back!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg