School girl

Juhuuu! Og goood Torsdag dere! Endelig, er det helg, og såå godt det føles! I dag har jeg modellert for skolebrosjyren, med alle skolebildene våre. Jeg og 7 andre har syklet, snakket, ledd og smilt forran kameraet i over to timer. Når bildetakingen var ferdig fant jeg Charlotte og vi gikk ned i studioet og tok en hel haug bilder, som muligens kommer på bloggen i neste uke, om disse bildene skal komme ut, må jeg legge mye arbeid i de. Nå sitter jeg å redigere dagen vlogmas video, og hører på når Eirik å de øver, om ikke så lenge skal jeg gå ned å møte et band jeg skal ta bilder av i byen. Jeg tror det kan bli dritkult, baggen jeg bærer med meg som har utstyr oppi er hvert fall tung. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg