Kvalitetlinser til mobilen

SPONSET


Jeg har vært så heldig å fått prøve disse tre fine og gode linsene som Indigo UB selger dette skoleåret. I over to uker har jeg gått rundt med den lille søte posen med linsene oppi og festet dem på mobilkameraet mitt når jeg har følt for å gjøre det. En fish eye linse, en macro linse og en wide vinkel linse. Mine er rosa, de selger desverre ikke disse, men de selger, sølv, gull og svart, jeg skal kjøpe sølv i løpet av neste uke, for jeg syntes de var så super fine, min bror skal få svarte til jul, og om jeg plutselig skulle trenge å kjøpe en ekstra jule gavet til noen vet jeg hva de skal få. Linsene koster ikke mer enn 150kroner, som vil si 50 kroner linsa + klypa som du får med i prisen! De har også en konkurranse som på går nå på facebook, facebook siden deres finner du HER!

Her ser du linsene i bruk:
Med Wide:

Uten Wide:

Med Macro:

Uten macro:

Med fish eye:

Uten fish eye:

Jeg er hvert fall super fornøyd, og jeg kan virkelig annbefale dere å kjøpe en slik pakke selv! De tar mobil kameraet til et helt nytt nivå, og ikke er de så alt for dyre heller!

 

11 kommentarer

Siste innlegg