Mondays

Hei fininger og velkommen inn i en ny uke!

Jeg hadde tenkt til å våkne super tidlig i dag, slik at jeg hadde tid til å slappe litt av etter at jeg hadde kledd meg og sminket meg, men det gikk ikke helt etter planen. Jeg hadde god tid i dag morges for all del, i hvert fall i forhold til hva jeg vanligvis har. Jeg hadde til og med fem minutter til å spise frokost. Et pizza stykke fra en pizza noen ikke spiste opp i går. Jeg varmet den i mikron, pizza må være noe av det beste man kan spise til frokost.

Jeg ruslet ut gjennom dørene, med vinterjakka godt pakka rundt meg, hetta va på, og refleksene skinte på både armene mine, og bena mine. Jeg har 4 klaffe reflekser i jakke lommen nå om vinteren, og en refleks som henger ut fra sekken min. For klokken syv om morgenen, da er det faktisk så mørkt ute at jeg ikke ser hvor jeg går om jeg ikke har lommelykt.

Jeg kom meg til bussen med god tid, jeg kunne til og med somle nedover veien. Jeg ringte Eirik, og fikk snakket litt med han, noe jeg gjør hver morgen, for jeg tørr ikke gå alene ned den mørke veien i skogen. Jeg håper virkelig kommunen snart sier de kan få opp en lyktestolpe der, for jeg er mørk redd, og de lange meterne på veien gjennom skogen, er helt forferdige. Men jeg overlever hver gang, bank i bordet. Nå er det lyst ute, og jeg sitter på skolen, vi har nettopp startet på et nytt prosjekt og skal jobbe med journalistikk de tre neste ukene. Dette tror jeg kan blir moro!

 

Vi blogges fine dere!

14 kommentarer

Siste innlegg