Sol stråla

Heihei!

For en fin dag dette har vært så langt! Når jeg gikk ut døren hjemme fra i dag tidlig trodde jeg det skulle være kaldt og grått hele dagen. Men solen kom, og været ble varmt nok til at jakken kunne bli igjen i klasserommet når jeg og Pernille gikk ut for å prøvefilme til introen vår. Og tok litt antrekks bilder, hi-hi. Jeg tok meg en powen nap på bussen i dag og er veldig takknemlig for at jakken jeg bruker er så stor at når jeg tar på hetta dekker den ansiktet mitt. Jeg kom hjem til min helt egen pizza, som bare hadde tre minutter igjen i ovnen, og heldigvis, for jeg var sulten. Jeg spiste bare halvparten og plutselig var resten borte også. Har du hatt en fin dag så langt?

 


Jakke HER // Bukse Cubus // T-skjorte GinaTricot // Sko Nelly // Skjorte Carlings

12 kommentarer

Siste innlegg