Alt har en ende

Yes, høstferien er faktisk over for i år. Og i morgen er det back on track, da sitter jeg på stolen min i klasserommet og er klar for to timer engelsk, resten av dagen er heldigvis bare media. Alarmene står på 0550, 0600, 0605, 0610 og 0634. Det er sikkert 0634 alarmen jeg står opp til, for jeg har klart å sovet til mellom 10 og 11 hverdag de siste dagene. Jeg var så flink hele ferien og våknet klokken 09 eller før. Men så ødela jeg alt. Jaja, jeg skal nå få til å komme meg ut av sengen og huset i tide i morgen, slik at jeg rekker bussen. SeeU babyys og lykke til i morgen alle som skal tilbake på skolen og på jobb ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg