UKEN SOM GIKK

 

Ukens høydepunkt: Alt har vært et stort høydepunkt denne uken. Jeg har kunne sovet så lenge jeg ville, være våken så lenge jeg klarte, spist det jeg har hatt lyst på og rett og slett dratt fridagene helt ut.

Ukens motivasjon: Ja si det. Denne uken har jeg vell egentlig vært det jeg har brukt som motivasjon de siste ukene jeg har gått på skolen. Men jeg må vell si at det at det har vært høstferie og at jeg slipper å vente mer på den har vært min store motivasjon. Men jeg har bestemt meg for og blogge mer nesteuke, og satse enda litt mer på bloggen.

Ukens sang: Drag me down -One Direction, Yes, den kom på når jeg var ferdig i dusjen her om dagen, og det hørtes ikke ut som en 1D låt, men jeg likte den.


Ukens kjiping: Jeg regnet ut hvor lenge det er til jule ferien og det er over 9 uker til! Hvordan skal jeg klare å vente så lenge på ferie liksom. Haha, så ille blir det nok ikke, men den kunne godt være litt nærmere.

Ukens beste bilde:

Ukens tanke: Jeg kan faktisk klare hva jeg vil. Om jeg vil kan jeg. Om jeg prøver får jeg det til, og om ikke på første forsøk, så kanskje på det andre eller tredje. Verden er faktisk full av muligheter og om man bare prøver så er det mulig og oppnå noe stort!

Ukens latter: Kjersti Sofie kom hjem fra klassetur i dag med noen rimelig bra historier og mystorier på snap fra Danskebåten. Blant annet to fulle damer som dreit deg litt ut på dansegulvet. Haha!

18 kommentarer

Siste innlegg