God morgen!

God morgen fininger! Eller god dag. Jeg har faktisk vært våken siden klokken 0900 i dag. Eirik sov over hjemme hos meg fra i går til i dag, og da er det ikke så vanskelig å våkna tidelig når jeg vet han er der. Vi gikk ut av sengen, gikk opp å spiste froskost også kledde vi oss og jeg sminket meg. Vi tok turen ut og tok litt antrekk’s bilder, gjorde rent hos kaninene og så tok vi bussen til han. For i kveld skal vi på Thomas Dybdahl konser på høvleriet. Jeg har selv ikke hørt om han før, men musikken hans er bra. Eirik viste meg i går, og den ene sangen hans er spilt over 4 millioner ganger på Spotify. Nå spiser jeg puffet ris med melk og sukker, Eirik spiser noe annet frokostblanding ting, så skal vi snart ta turen ned å lage lasange.

Ha en fin dag videre ♥ Så ses vi om litt!

10 kommentarer

Siste innlegg